Претражи овај блог

уторак, 17. април 2012.

Tribina o "Plesu sa zmajevima" - izveštaj

Sinoć je u beogradskom Domu omladine održana tribina o "Plesu sa zmajevima" i drugoj sezoni serije "Igra prestola".

Premda sam pokušavao da se makar malo posvetim i seriji, publika je izgleda bila prevashodno zainteresovana da se priča o knjizi. Nisam se preterano bunio.

(U slučaju da niste shvatili, moja malenkost je bila predavač.)


Uskršnja jaja by Hexx Wolf (kolona 1) i Mission Vao (kolona 2)


Zmajska jaja by Šunka


...i na kraju cenjeni gosti.

Ukoliko neko zna ko je crnokosa devojka koja je sedela na poslednjem sedištu u levom redu, posmatrano od predavačkog stola, voleo bih da se javi. Vikao sam na nju (pošto nije znala ko je Majkl Murkok), pa bih da se izvinim.

E, tako. Tribina je - što se mene tiče - više nego uspela. Kao što vidite, sala je bila bezmalo puna, čime sam veoma zadovoljan. Sem toga, ubeđen sam da bi poseta bila još veća da je vreme bilo lepše i da tribina nije održana neposredno posle Uskrsa.

Iskoristiću priliku da najavim i svoju narednu tribinu, "Crni mačevi i beli vukovi - antiheroji fantastike", koja će biti održana negde u junu. Stay tuned for more details.

Нема коментара:

Постави коментар