Претражи овај блог

четвртак, 18. децембар 2008.

Frustracija - deo prvi

Posetioci foruma "Znak Sagite" koji čitaju moju temu o novim knjigama upućeni su bar delimično u razloge zašto sam pokrenuo ovaj blog. Neke od tih razloga pominjao sam i u uvodnom unosu (postu, šta li je već) ovde. Naime, tokom poslednjih nekoliko godina, radeći za razne izdavače i učestvujući na raznim sajmovima knjiga kao prodavac za te izdavače upoznao sam jako mnogo ljudi. Na moju mejl adresu sve do pre godinu dana, kada sam pokrenuo temu na Sagiti, pristizalo je nekoliko desetina mejlova mesečno sa raznim pitanjima, koja su se kretala od molbi za preporuke za čitanje, pa sve do molbi za posao. Kada je reč o ovom potonjem, bojim se da nisam bio u prilici da pomognem, sem da ugovorim sastanke sa urednicima izdavačkih kuća za koje radim. Zadovoljstvo mi je što mogu da kažem da su bar dvojica kolega tako dobili priliku da se pokažu.
Naravno, pokretanje teme na forumu značilo je da mi je tokom prethodne godine stizalo manje mejlova od fanova fantazijske književnosti. Oni koji su se javljali obično su imali neka pitanja koja iz ovih ili onih razloga nisu želeli da postavljaju preko foruma ili privatnih poruka. A onda sam dobio jedan mejl prilično neugodne sadržine. Naime, jedan od posetilaca foruma "Znak Sagite" (ali ne i članova, ako sam dobro shvatio) optužio me je da zloupotrebljavam forum i da sam ga preoteo u svoje svrhe, te da bi trebalo da pokrenem blog, ako već hoću da piskaram o nekakvim knjigama koje nikoga ne zanimaju. Zamislivši se nad time, kao i nad činjenicom da na mojoj temi na Sagiti nema nešto puno odgovora na moje postove, pomislio sam da je čovek u pravu. Zanimljivo, ali reakcija ostalih članova foruma prilično me je iznenadila. Izgleda da im se moja tema ipak činila korisnom.
Danas sam dobio mejl od iste osobe - ovoga puta zbog bloga. U podužem izlaganju skrenuta mi je pažnja na to da blogovi navodno služe za lečenje frustracija, te da očigledno imam nekih problema sa sobom. Ono istina, patim od migrena. To mi je priličan problem u životu. Sad, sve ovo sam podelio sa vama jer me je taj mejl naterao da shvatim kako sam zaista frustriran - i to zbog toga što za poslednjih godinu dana nisam pročitao ništa baš onako skroz dobro. Nastaviće se...

2 коментара:

  1. Mislim da znam ko je taj partipuper, lici mi na tipa koji koristi troslovni nik. :)
    Mislim da je pokretanje bloga sjajna stvar, iako nemam isti motiv kao taj mrgud koji te optuzuje da zloupotrebljavas forum. Inace, redovno sam pratio tvoje postove na ZS i Poniju, dosta toga sam naucio. Na blogu mozes pisati o stvarima koji nisu usko povezani sa novim knjigama i prevodilastvom, kao npr. o tome kako te je Kingova novela inspirisala da koristis nik Najtflajer. Nazalost, nisam citao tu pricu, ali sam gledao istoimeni film koji mi se jako dopao.

    ОдговориИзбриши
  2. E, vala si me slatko nasmejao... Ne'am pojam ko je dotični, nije me ni briga, ali kolike li su tek njegove frustracije kad mora i nakon otvaranja bloga da ti šalje mejlove... :feler:uostalom, možda ima skrivene simpatije koje ne zna drugačije da iskaže ;)

    ОдговориИзбриши