Претражи овај блог

четвртак, 24. септембар 2009.

High Duke

Poštovanje svim čitaocima bloga, red bi bio i da se ja konačno javim i predstavim. Ja sam Srđan Ajduković, prevodilac u usponu (bar se tako nadam) i uskoro nosilac diplome iz engleskog jezika (takođe se nadam). Nadam se da ce vam moji unosi biti barem upola zanimljivi kao nightflierovi, budući da je malo ko fizički u stanju da pročita toliko knjiga kao on i prati gotovo celokupnu fantazi scenu. Pokušaću da se osvrnem na neke od malobrojnih stvari koje njemu promaknu, a meni ne, kao recimo nekim romanima domaćih pisaca o kojima se drugde slabo raspravljalo (ponekada sa dobrim razlogom), ali i da dopunim njegove unose o nekim knjigama i autorima, objavim neke vesti iz sveta fantastike itd. Iako ova godina preti da bude siromašnija što se tiče fantastike kod domaćih izdavača (kriza udara po svim nivoima, a fantastika nikada nije bila previše rentabilna), pokušaćemo da do sajma sastavimo spisak novih naslova koji mogu da vas očekuju na štandovima. Do sledećeg, konkretnog unosa, pozdrav.

Нема коментара:

Постави коментар